Dagens


Dagens negativa:
-att man har sån magont att man knappt kan gå, och när man kommer hem inför dörren är brorsan hemma och man kan alltså inte skrika rätt ut i ren panik som jag annars brukar tycka om att göra.
-att jag kanske är sjuk imorgon och inte kan sjunga på cafét som planerat.

Dagens positiva:
-att jag lyckades somna när jag kom hem och sov fyra timmar. ett sätt att slippa undan magontet.
-svenska lektionen. att se klasskompisarna bli så lyckliga över godis ^^ söta

Dagens band:
Billie the vision and the dancers

Dagens vill ha:

även ett dagens vill alltid ha. tänk att ha en sån här liksom :)

och denna mp3-spelare är såå snygg!

Dagens ord:
Kola och Uffel


nu ska jag ta och baka något tror jag. :)

Kommentarer
Postat av: annaback

åh vad snygg den var!! ja nu vill jag också ha en!:9 tycker om dig sahandrah <3

2009-01-29 @ 19:50:39
Postat av: Erik T

Åhh, jag vill också ha en selkbag! =)

stört fräna ju =)

2009-01-29 @ 20:02:53
Postat av: Sara

Bli Frisk kvinna! Du är starkare än vad du tror! <3

2009-01-29 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0