pain


man vaknar. ögonen är tunga och svullna och man har svårt att hålla ögonen öppna.
tittar på sig själv i spegeln och rycker till av det svullna ansiktet som står och stirrar på en.

går ut till bussen för att åka in till skolan. den brukar komma tio i när den är lite sen men nu kommer den inte alls. efter att ha väntat till kvart över bestämmer vi oss för att gå in.
tittar sig i spegeln eller rättare sagt på den underliga figuren i speglingen.


har i stort sett tagit igen mig efter igår, men denna morgonen kunde i stort sett inte vara sämre... tack.

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Jag vill att du ska vara här hos mig...i min soffa =) Hänga på lördag dag? KRAM!

2009-01-21 @ 09:29:17
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: emma

du var så himla snygg igår! & varje dag!!! åh älskar uppdaterad blogg också yaaay!

2009-01-22 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0