the winner takes it all


dagen började inte precis bra men det blev bara bättre och bättre. hade min sista mattelektion (om man tar bort betygspratstunderna som är kvar, som inte räknas enligt mig) så aldrig mer Matte C!!!!!!! förhoppningsvis inge matte alls nå mer! underbart! dansade mig ut ur klassrummet med en sån fantastisk känsla av befrielse. otroligt att jag klarat mig igenom den. utan malin och olof hade jag lätt dött av alla knäppa idrottarna. tack! kunde inte blivit bättre :)

sen åkte jag emma och faith till lager 157. emma var nära att inte åka dit men nu är hon i stort sätt redo för att åka dit för att bara fika. söt-tjejen. ihandlade en jacka som är bara "såå jag" eller nått.
fick även med mig en plånbok och tre t-shirtar som jag ska tryck på :)

men det bästa var nästan dansen på kvällen. streeten var fantastisk. har inte dansat det på länge och det var sååå kul att köra igång med det igen :D kände mig helt lost och dålig men det ger för mig en tendens att överdriva så det ser ut som om jag är säker och kan ^^ as kul.
det kommer bli bra.

fast inte imorgon. imorgon blir en jobbig dag. arbetsmiljö och säkerhet tar livet av mig...

Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej vännen

Fick en tanke bara, när sover du?

Hoppas dagen ändå blir bra

Puss Tesa

2009-01-22 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0