dygna?

okej jag stängde av datorn,
gick och la mig,
blundade,
försökte verkligen sova. dock utan större framgång.
så jag går upp och tänker "jag kanske är kissnödig och kan inte sova pga av det",
 går upp och kissar,
återvänder till sängen,
testar att blunda igen,
fortfarande vaken,
efter ett tag-ger upp och sätter på datorn,
chattar lite smått,
börjar läsa gamla blogginlägg,
skrattar åt mig själv,
skäms över att jag kan roa mig själv så bra,
börjar skriva detta blogginlägg,
blir rädd att det aldrig kommer ta slut,
letar fram en bild som kan avsluta inlägget,
hittar denna:

tänker att den inte duger som avslutningsbild,
tänker på emma som är fotografen till bilden,
letar efter ny bild,
hittar denna och tänker:
"denna duger. den visar perfekt natt och promenad för nu ska jag tydligen gå till vika"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0