hemlisar

5 hemlisar om dig själv
jag är mörkrädd
jag är rätt sprängd i skallen och det blir bara värre och värre
jag är svinrädd för fåglar
jag förnekar alltid om jag är "kär" i någon tills typ ett år efter då jag vågar/kan erkänna det för mig själv
jag låtsas ofta att jag klarar av mer än jag gör. töntigt jag vet

4 hemlisar om dig och din familj
ibland sjunger jag mamma och pappa godnattsånger för mina småsyskon i stämmor
jag ma och pa brukar stå och dansa disco i köket medan vi beatboxar ända till jag kommer på att grannarna kanske ser oss och så skäms vi
jag berättar av nån konstig anledning nästan allt för mina småsyskon
det känns nästan som om jag inte känner min bror längre

3 hemlisar om dig och dina vänner
det känns som om jag förlorat hur många vänner som helst men att de inte vill kämpa för att det ska kunna bli som förut igen trots att de säger att de vill det ofta
jag älskar egentligen att träffa nya människor men jag tror att jag skrämmer iväg dom oftast genom att jag vill veta allt om dom eller typ umgås järnet så man lär känna varandra
jag tror att jag förlorat förmågan att vara trevlig eller rolig att vara med. helt seriöst och det skrämmer mig nästan mer än nått annat

2 hemlisar om dig och ditt hus
jag tycker fortfarande att det kan vara läskigt att gå ner i "källaren"
jag tycker egentligen jag bor hur bra som helst

1 hemlis om dig och dina husdjur
har bara haft guldfiskar och de överlevde i typ en vecka. jag och husdjur? inte perfect match precis

Kommentarer
Postat av: lisa

sandra du är den roligaste människan att umgås med, varför? därför:

1)du hittar på saker, full av inspiration

2)du är rolig att umgås med

3) du är go o glad som en kex choklad!

4) du du har en energi av skoj som smittar av sig



plus massa fler saker. men det jag vill säga är att DU ÄR BRA! jag tycker om att umgås med dig och jag ÖSNKAR verkligen att vi kunde göra det oftare!



flytt till gbg!

kärlek

2009-07-07 @ 07:30:57
URL: http://lifeoflajsah.wordpress.com
Postat av: Maddis

asså din familj är ju underbar ;D

och johodå sandra. du är hur trevlig och rolig (och alla andra positiva adjektiv) som helst att vara med! tro aldrig nåt annat! <3

2009-07-07 @ 16:42:14
Postat av: Anonym

Varför har du tagit bort inlägget om San ? Är du kär i han eller ? Jävla fegis.

2009-08-24 @ 22:04:09
Postat av: Anonym

Nä men inte jävla fegis alltså du vet vad jag menar. Inte på det sättet.

2009-08-25 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0