jobb och sånt

okej, jag har jobbat i två veckor  nu och är helt slut.
iof blir det inte mycket sova eftersom man vill hinna göra grejer på kvällen och inte sova så fort man slutat jobba...
så lite får jag ju skylla mig själv ;)

imorgon blir det att åka till göteborg och ha en härlig helg med lisa.
U2 imorgon och liseberg på lördag. bättre helg kan jag inte önska mig. :)

träffade på en "gammal" klasskompis idag. har inte träffat han på hela sommaren och resten av klasskompisarna har man ändå stött på och hängt med, så det var en trevlig överraskning! :D undrar hur det kommer bli då jag inser att vi inte kommer ses i höst och träffas varje dag som vanligt. mp3a... borta föralltid. läskigt det där. men vadå! life goes on :))

nu måste jag packa för götet! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0