roxnäs

även om vädret inte var det bästa tycker jag iallafall att vi fick till en mysig kväll på roxnäsudde.

maddis kom :))

jag fick fina nalle puh paket

fellgård hade toffs i håret

viktor kom. helt utmattad stackarn

anna såg mysig ut när hon åt jordgubbar

fluff bullis fellgård viktor faith

jag och faith fick maaat (dock fick vi äta med händerna i början. (skyller inte på någon...))

en del barn ville spela kubb

andra ville bada

gamlingarna och rickard spelade gitarr fyrhändigt

emma och kalle kom :))))

kalle fick för sig att döda äckelmåsarna men lyckades tack och lov inte komma tillbaka med nån fångst

markus(?) och selle dök upp :)

sickan

hårda rickard med hårda edward i förgrunden

ted kom bitter som alltid :D


jag tycker iallafall det blev en helmysig kväll :)
var smart nog att gå barfota tillbaka sen från roxnäs till sickan men det var ett äventyr det med!

Kommentarer
Postat av: erikt

Mysigt värre! Mer sånt! (när jag kommer hem! :P)

2009-07-07 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0