första doppet.

i förrgår badade jag faktiskt första ggn för i år. jag måste säga att jag skäms att det tog så lång tid att komma i plurret men nu är det gjort!
åh vad jag älskar sommar!




måste också tillägga att jag saknar en massa. är så många jag inte träffat på länge och det är dåligt för jag vill leka nununu!

vet att min födelsedag varit men det är först nu jag kommit på min önskelista:
-en heldag med daniel och jocke som förr i tiden. saknar dom mest
-en rejäl kram full med kärlek
-tjejkväll med anna, linda, sofia, hanna, sara och hela gänget. saknar er ju!
-en ny mobil som fungerar så jag inte behöver känna mig så handikappad.
-en bussresa med ida och jonas. eller bara få sitta bredvid dom.
-en flygbiljett. inte till london utan till jobe!
-all glass som folk är skyldig mig
-tågbiljett till lollo
-tågbiljett till lisa. (inte långt kvar nu!!! :D:D:D:D)
-att alla kommer på picknick på lördag. mer info om den kommer.

det är det som jag önskar mest just nu.

Kommentarer
Postat av: emma

jag är sämst i världen varför sa jag att du skulle ändra till lördag för? det är ju på fredag jag kan komma buuh då får du present sen!

2009-07-01 @ 00:34:13
Postat av: lisa

JAG SAKNAR DIG vackra vackra sandra. men så glad att du snart är här! WHOOHOOO ser framemot mycket då! du får sova brevid mig!!!



GRATTIS I efterskott!

krälek

2009-07-01 @ 07:48:51
URL: http://lifeoflajsah.wordpress.com
Postat av: Jobis

Du ar karlek!

2009-07-01 @ 19:48:23
URL: http://frokenberg.se
Postat av: sandra

EMMA: nej där gjorde du bort dig! men håll huvudet högt. de flesta vill att jag ska byta datum! haha :)



LISA: jaaaaaaaaaa! nu är det inte långt kvar! mindre än en månad och jag kan nästan inte sitta still!!:D:D:D:D:D:D:D kommer bli mysigast!! :D



JOBE: Du är kärlek och jag vill flyga till dig nunununu!

2009-07-02 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0