fredochkärlekochsånt

har nu varit på p&l och skaffat mig en snygg bränna. axlarna, näsan och benen. har snygg hårsnoddsstreck vilket visar hur mycket jag gillar att ha hårsnoddar runt min handled, snygga vita fötter eftersom fötterna inte fått vara i solen nått. (ser nästan ut som om jag har avklippta nylonstrumpor eller nått) samt snygg linje efter den upprullade t-shirten så man skulle slippa bondbränna. undrar var man ska kalla brännan jag har nu...

hade iallafall bra dagar på p&l och fick ju fira självaste födelsedagen där. blev en mysig födelsedag med livemusik. fick lyssna på fantastiska winnerbäck och det är ju inte alla födelsedagar. så det var bra! trots att sällskapet la sin energi på att klaga på mig och inte njuta av musiken som vissa andra ville! haha.

träffade även på en isac helt random på håkan hellström. av alla som stog där lyckades jag se han stå i folkhavet. kul eftersom vi senast sågs på påsk över ett år sen!

en flopp var ju att vi hittade discotältet sista natten! annars hade vi hängt där JÄMT. askul!

här kommer lite bilder från veckan som varit (har typ inte tagit några alls men det gör ju inget...)


faith i vår jobbutstyrsel. svettig aftonbladet t-shirt!


vi vilade på en stor hjärtformad filt innan detektivbyrån


a camp


johnossi


emma


isac:en själv. lagomt trötta efter p&l veckan



var rätt död dagen efter då vi jobbat med att rigga ner och sånt. skönt men tråkigt att det är över.


det snygga vita strecket på armen. får väl ha det som ett minne eller nått.

tack för en bra festival vecka alla. :D

Kommentarer
Postat av: malin

åh kan knappt tänka mig ett bättre sätt att fira sin födelsedag på! tänk att få lyssna på winnerbäck! åh!

2009-06-30 @ 22:29:31
URL: http://malich.blogg.se/
Postat av: malin

jaaaaa, han är bääääst! grattis i efterskott förresten! vilken dag fyllde du? :)

ja, p&l var kanon verkligen! om än lite svettigt hehe.

2009-07-01 @ 00:38:21
URL: http://malich.blogg.se/
Postat av: malin

synd! jag har som tur är en vän som är ungefär lika lassetokig som mig, och några andra som tycker att han är ok :)

ååååh bästa dagen att fylla år på!! lyllo dig! :D

2009-07-01 @ 20:47:36
URL: http://malich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0