mp3a

har blivit väldigt dålig på att uppdatera internetsidorna jag ofta annars hänger på. men jag ser det som en bra sak.
nu har tiden gått så pass långt att det bara är en vecka kvar i skolan. en enda liten pluttvecka. och självklart har jag funnit min kärlek till klassen nu.
mp3a är helt underbar! har haft jätte bra vecka tillsammans med klassen nästan varje dag och jag får inte nog. trodde verkligen inte att den kunde vara så bra, men se så bra det löste sig.
fast det tråkiga är att nu kommer jag nog grina på studenten. trodde inte jag skulle få behöva göra det men nu vill jag inte lämna dessa mysigaste människor, och eftersom vi inte kommer ses regelbundet nå mer kommer man garanterat att tappa dom flesta...
här kommer iallafall lite bilder från de härliga klassdagarna vi haft denna veckan.



vi kom till rättvik och fick mingeldrinkar med limeskiva och sockrade kanter

emma såg lycklig ut när hon försökte förklara vägen hem till sig för killarna

de försökte grilla...

skratt

de fick en egen grill



det var mysigt

vi spenderade natten i ett tält

korvar i rad

kvällen därpå satt vi i ring hos vår klassföreståndare och pratade baklänges

och dagen efter det blev det slappdag med film hos simon

det var väl i stort sätt de senaste klassdagarna :)

tack mp3a. ni är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0