peace and love

sitter i en lägenhet i borlänge med festival några hundra meter bort. emelina spinnar her head right round och jag och faith kan inget annat än kolla på. ikväll blir det lykke li, mötley och keane en salig blandning.
har de senaste dagarna stött på en massa folk man inte sett på länge vilket alltid är en trevlig överraskning. 35 000 pers och ändå kan man träffa på gamla klasskompisar och människor man inte träffat på år. :)
asnice. har börjat komma in i festival feelingen och jag gillare :D

idag har faith och jag däremot jobbat av lite av betalningen för våra gratisbiljetter... stå i solen tre timmar i sträck bränner lite på armarna. delade ut gratis aftonblad till folk och lekt trevlig :)
imorgon blir samma visa. svart t-shirt i den stekande solen med rövsvett. myyysigt

over and out. hoppas vi ses på fred och kärlek :D

Kommentarer
Postat av: Idis

Hur bra var keane på en skala mellan 58 och 3? Nu ska jag lyssna på dem. Bara för att.



Saknar dig pussi!

2009-06-27 @ 17:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0