tanke

Jag H-A-T-A-R att åka på bussar som jag aldrig åkt på förut. Jag känner mig aldrig så vilsen som jag gör om jag åker en buss jag inte känner. Tack och lov har de flesta bussarna den digitala skylten på som snällt berättar vad nästa busshållplats heter, men samtidigt har man ingen aning om när busshållplatsen kommer och man ska stå beredd på att gå av vilket man måste eftersom man är svensk och det är pinsamt att ta upp andra okända människors dyrbara tid. Tack och lov finns det snällt folk som pekar vart man ska och svarar på ens dumma frågor.

Kommentarer
Postat av: Ida

Värsta metaforen för Livet. Ju.

2009-03-11 @ 11:43:29
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0