allt och inget

sitter hemma hos linda och känner hur världen snurrar. men det är ok. den snurrar mindre och mindre hela tiden.
för dom som inte vet så är det seaside idag och jag sofie och feffi begav oss dit för att sitta i gräset och käka vattenmelon, lyssna på band och träffa folk.
men efter ett tag gick allt utför. eftersom jag inte åt riktigt bra under gårdagen och sov jätte dåligt inatt (ihopträngd mellan två tjejer framför och två tjejer bakom. spooning på hög nivå!) från kl fem på morgonen typ så började jag må hur dåligt som helst. solsting och sånt? ja kanske. allt tror jag påverkade lite. så nu sitter jag här med ett stort glas vaten bredvid mig och slappar till Movits.
kanske återvänder till seaside sen om några roliga ska dit och jag mår bra...
annars är allt bra. dalarnas videofestival var inte precis en höjdare men det löste sig till kvällen då vi spelade fotboll, kastade kubb och körde brännboll hos martin och sen hade "baconparty" hos faith.
pajjade iof handen mer eller mindre (mindre!) men ändå.
nu ska jag kolla på vänner tror jag. :)
puss folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0