älskvärda hemligheter

köpte en bok, eller mer ett block, på lagerhaus för inte så länge sen.
på den står det "lovely secrets" och det är precis det jag ska fylla den med.
här är boken och jag bjuder även på vad som står på första sidan.


Lovely Secrets
Boken om de små men betydelsefulla kärlekarna man hittar i vardagen.
Det kan vara allt från en ny glass, en vacker blogg eller en snygg främling på bussen.
Alltså de små sakerna som ljusar upp livet lite.
Boken kommer bjuda på mina egna "inne-listor" som kommer beskriva mest vad som är snyggt och aktuellt i mina tankar om pojkar.

Blir inte förvånad att en massa kändisar är med.
De är helt enkelt omöjliga att inte falla för.

Denna bok är inte till för att lära dig något utan är bara för minnets och nöjets skull.

With all my love
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda Bride

Underbar idé! :D Du är allt klok du. Och snygg. Det borde du skriva i din bok. "Jag såg en väldigt snygg tjej på bussen idag. Det var visst jag" :D KRAAM

2009-05-27 @ 23:53:27
URL: http://lindabride.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0