uppgradering

det här är madeleine flärdh. hon är en av favoriterna och utan henne hade falun varit trist. riktigt trist. det dumma med maddis är att hon är väldigt upptagen av sina klasskompisar och spenderar för lite tid med mig och ida. hon är duktig på att dansa och sjunga och man får nästan lite prestationsångest när man står bredvid henne pga hennes talanger.
hon och jag har bott tillsammans i tält, husvagn, kök, hus och hostel och vi har alltid kul.


en vacker dag kommer hon gifta sig med danny och jag ser fram emot inbjudan till deras bröllop och hoppas på att jag och ida får sjunga surfer babe på hennes bröllop.

 

det här är ida hermansson. ida är tjejen med hängbröst och knäppaste kommentarerna. hon är min bästa. i måndags satt hon och jag och drack vatten och åt popcorn och pratade om alla pojkvänner vi haft och öppnade oss för varandra genom att berätta om första pussen man hade fått. ida är den jag trivs bäst med och en av de få som jag är mig själv med. vi gråter tillsammans och skrattar tillsammans och tar alla tillfällen som finns att mobba varandra.


ida är en sån som alltid är bra att ha och som man borde ha i miniatyr så hon får plats i fickan. en pocket-ida helt enkelt

 

 

detta blev en uppgradering från att ha varit på bdb. hihi snäppet bättre eller hur?


Kommentarer
Postat av: Ida

Mycket bättre. Då jag inte sysslar med BDB längre.

2009-05-02 @ 15:52:32
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com
Postat av: lisa

hahaha, söta, så maddis ska gifta sig med danny? danny vem? i emd?



lycka till!



jag kommer hem snart, då får vi träffas en promenad minst i elljusspåren!



kärelk

2009-05-02 @ 17:44:30
URL: http://lifeoflajsah.wordpress.com
Postat av: Maddis

danny JONES såklart lisa! :D

det är klart att ni ska sjunga den sandra! jag bokar in det redan nu :)

snyggaste bilden hittade du på mig också :P

jag vill också ha en pocket-ida. ska vi starta ett företag som tillverkar såna? ;)

kraaam

2009-05-04 @ 17:06:08
Postat av: Anonym

Gissa vem som kom in på jobbet idaaaag?! :D

2009-05-06 @ 23:11:59
Postat av: Jobe

Hoppsan, det var ju jag som skrev det förra :D

2009-05-08 @ 21:34:52
Postat av: Ida

Vem kom in på Jobbet? Danny Jones?!!!! Sandra, vem!???? Eller Jobe, VEM?





=) (Jag vill inte ha en pocket-ida, jag har fått nog av mig själv. Och det skulle ni också få).

2009-05-09 @ 12:08:20
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0