every time that we meet, i skip a heartbeat

trodde nästan aldrig att denna dag skulle ta slut men snart gör den det. :) har funderat på det här med blogg och kommit fram till att jag inte är nå duktig på att skriva, alltså! ungefär varannan gång ska jag försöka förmedla det jag vill med bilder eller videoklipp. (eller bara lägga upp bilder. för jag ska ta mig i kragen och börja fota igen) spännande. har förövrigt börjat använda textrader från låtar jag gillar till rubriker. jag är sämst på att komma på rubriker. nu ska jag städa mitt rum och beskära bilder och grejer. imorgon kommer bilder upp! och jag ska fixa mitt pass! greaaat

Kommentarer
Postat av: annaback

jag gillar det där med bilder och låtar som rubriker... vill du läsa något kasst så ska du läsa något av mig haha

2009-09-04 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0